torsdag 4. april 2013

App

Lenge siden jeg har levert noe nå... Harddisken min gikk helt bananas og det viste seg etterhvert at det ikke var mulig å redde noe av innholdet. Og jeg hadde selvfølgelig ikke backup av noen ting.... Anbefaler alle å gjøre det!!

Men her er hvertfall min siste oppgave, som jeg egentlig var ferdig med før alt ble borte... Så da ble det en litt enklere utgave da jeg måtte gjøre alt på nytt. Vi skulle lage en app for en kulturbedrift, utstilling eller lignende. Hver vår arrangeres det en utstilling av elevarbeider på skolen der jeg jobber, så jeg valgte å lage en app for det.
Appen er laget på http://www.appshed.com/. Her kan alle lage apper helt gratis. Det var veldig enkelt å få til dette, så hvis du har lyst til å prøve å lage en app anbefaler jeg å prøve ut denne siden. Det var kjempegøy!

Her er qr-koden til min app:

Da åpnes jo appen i stort vindu, anbefaler å forminske vinduet så den ligner størrelsen på en mobiltelefon-skjerm.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar