onsdag 6. februar 2013

Da er jeg ferdig med mine første sider i Dreaweaver. Det her vært en utfordrende, spennende, frustrerende og tidvis morsom opplevelse. Jeg har lært mye, men samtidig forstår jeg ikke helt hva jeg har lært??!!? Men brikkene vil vel falle mer på plass etterhvert tenker jeg.

Oppgaven går ut på å presentere seg selv og sin hobby eller hjemsted. Jeg valgte å presentere min hobby. Jeg kunne justert en del på designet, spesielt på skriften. Det burde vært en tydeligere marg der, og bakgrunnen til skriften burde vært litt hvitere. Men jeg lot det være slik, og det er jeg faktisk litt stolt av at jeg greide. For jeg kan ha en tendens til å pirke litt mye og bruke litt for lang tid på ting...

Men til å være mitt aller første nettprosjekt må jeg si meg fornøyd. Og aller mest fornøyd er jeg av at jeg faktisk greide å sette sammen de ulike elementene til en side. For når man er nybegynner er det jammen mange ting å sette seg inn i.










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar